Medvehagymás túrós pogácsa reggelire – U1

 

Nagyon igyekszem csak kb. délig szénhidrátot enni, de amikor kisült ez a pogácsa…. hát saaaaajnos meg kellett kóstolni, hogy egyáltalán jó lett-e? (mellesleg miért ne lett volna az, hiszen ezt a receptet már álmomból felébredve is megcsinálnám, olyan egyszerű!) Minden ilyen gyors poginak az alapja az erdélyi túrós pogácsa recept ad alapot és mivel bármivel jó, csak a fantáziánk szab határt, hogy mikor mivel extrázzuk. Ma ,,természetesen” medvehagymával. Mi mással? Szezonja is van, itthon is van, friss is, szeretjük is. Szerintem megunhatatlan. Én pl. imádom rágcsálni a szárát, meg a bimbókat.

update reggelizős pogácsa: medvehagymás túrós :)))) nyamm

Medvehagymás túrós pogácsa reggelire – U1

Elronthatatlan, ha az arányokat tudja az ember: 1:1:1. Tehát 1 rész liszt:1 rész zsíradék:1 rész túró. Ezt már csak kombinálni kell és update szemlélettel újragondolni. Tehát:
ez kell hozzá: 150 g sima liszt (vagy bármi, ami szimpatikus), 150 g update master mix, 300 g sovány túró, és egy kis csalás: csak 200 g margarin, 1 tk. só, 1/2 cs. sütőpor, 1/2 cs medvehagyma, 1 1/2 tojás, a maradék pedig a kenéshez.

Így készült: a medvehagymát apróra vágtam. Egy tálba összeszitáltam a lisztet, master mixet, sót, sütőport. Hozzákevertem és eldolgoztam a túróval, margarinnal és medvehagymával, majd a tojást elkevertem és úgy adtam hozzá. Nejlonzacsiba tettem és kb. 1 órára betettem a hűtőbe. (Addig sült a joghurtos csirke) Ezután kinyújtottam kb. 1 1/2 cm vastagra a tésztát, a tetejét megnyomkodtam a pogácsaszaggatóval, majd kiszurkáltam és tepsire pakoltam a pogikat. A maradék tojással megkentem és szezámmagot szórtam rájuk. Előmelegített 180°C-os sütőben szépen megsütöttem. Mennyei illata volt már sülés közben is.

update reggelizős pogi: medvehagymás-túrós pogik :)

Néha már úgy vagyok vele, hogy ha még egy medvehagymás/sütőtökös/tökös/cseresznyés/muffin/bonbon/mittudoménmicsoda receptet meglátok, már nyomom is az oldal sarkán az x-et. Remélem aki ide benéz, nem találja unalmasnak, mert idén ez csak a 2. erre a témára írva. Pedig mennyi ötlet van még a fejemben, huhúúú!

6 Comments

  1. Hajnesz

    Szia! Köszi az eszméletlenül szuper recepteket! S igen!!! Végre nem egy újabb édes recept! Ugye nem lesz baj, ha ezt megosztom az up-dates blogon, presze odaírva, hogy Tőled van, s betettem a hozzád vezető elérhetőséget is, ha valaki többet szeretne. Köszike!!!!Hajni

    Reply
  2. Dr. Nagyné Bánfi Szilvia

    Szia!

    Régóta olvaslak, szinte az összes Update receptedet kipróbáltam, isteniek!:)
    Mivel napközben nincs időm, este szoktam almáspitézni, pogácsázni, stb. de eddig működik, és szépen megy lefelé a súlyom!:)
    Köszönöm, hogy veszed a fáradtságot és mindezt megosztod velünk, és köszönöm, hogy olvashatlak!
    Kívánom, hogy folytasd nagyon sokáig ezt a remek “életmódváltást”, és nagyon várom az újabb és újabb kitűnő recepteket!

    Üdvözlettel: Dr. Nagyné Bánfi Szilvia

    Reply
  3. BodzaBlog

    Szia Hajnesz! Persze, és igen, és nyugodtan linkelj be 🙂 Remélem lesz még olyan recept, amit mások is szeretni fognak. 🙂

    Reply
  4. BodzaBlog

    Kedves Szilvi! Olyan jó ezt olvasni :))) Az is jó, hogy ha szépen alakulsz. Nálam sajna a súlyvesztés stagnál. Őrülten tornázom pedig heti 3x, és 2x kettlebellel is edzek, mert a kondim is pocsék volt. Egy szatyrot alig bírtam megemelni. Most már 12 kilós súllyal csinálom végig az 50-60 percet. Nemrég még 58-60-as nadrágot hordtam, most pedig hétvégén 50-est kellett vennem. Azt sajnálom, hogy nem centiztem az elején, de már mindegy. :))) Súlyban a 2 hónap alatt viszont csak 5 kg ment le, amit keveslek. Vagyis rengeteg izmom lett, ami viszont 12x nehezebb, mint a zsír. A 3×30 nap blogomon vannak ilyesmi élményeim megörökítve, mikor mennyi energiám van oda is írogatni. 🙂 Igyekszem a Bodzát nagyon rendben tartani és másokat is meglepni egy-két ötlettel. Az a legjobb, amikor visszajelzéseket kapok, hogy ez sikerül is 🙂 Köszönöm!

    Reply
  5. Dr. Nagyné Bánfi Szilvia

    Megtanultam már, hogy nem biztos, hogy a torna a legfontosabb, sőt… Sajnos nagyon kevés időm van mozogni (hétvégén biciklizek), viszont nagyon keveset eszek, azt is update 1-est. Ja, és nálam mindennek az alapja a rengeteg folyadék! Napi 3-3,5 litert iszom, ha ez nincs meg, sokkal lassabban megy a fogyás.
    Gratulálok az eddigi eredményedhez, szerintem ez hatalmas siker, hogy ennyivel kisebb ruhák kellenek!:)

    Reply
  6. BodzaBlog

    Köszi Szilvi 🙂 Tegnap ki is hagytam egy tornát, helyette vasaltam. Azt meg pfúj de utálom :DDD Gondolkodtam már én is rajta, hogy nem kellene ennyire hajtani magam, hátha akkor látványosabb lenne az eredmény. :))

    Reply

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.